ادامه مطلب...

 

ممکن است مشتریان ما (که اکثرا صاحبان و مالکین کسب و کارها هستند) تمایلی به داشتن برنامه کسب و کار و یا مدل کسب و کار نداشته باشند و در عوض آن قصد داشته باشند مهارت های مدیریتی خود را ارتقا دهند (مهارت هایی از قبیل، تصمیم گیری، برنامه ریزی، ارتباط با مشتریان، حل مشکل و رهبری) در اینصورت بهتر است که اینگونه از مشتریان از خدمات ارتقای مهارت های مدیریتی بهره مند شوند.

 

ادامه مطلب...

 

در این روش با استفاده از یک فرایند ذهنی که براساس دانش و تجربه قبلی در زمینه مسائل گوناگون کسب و کار شکل گرفته است و با توجه به نوع معضل ، مشکل و یا خواسته صاحبین کسب و کار ، بهترین و نوآورانه ترین راه حل ممکن را به همراه برنامه اجرایی و عملیاتی آن به مشتریانمان ارائه خواهیم داد.

 

ادامه مطلب...

 

برنامه ریزی استراتژیک یک فرایند مدیریتی در سازمان است به منظور تعیین اولویت ها،تمرکز انرژی و منابع و ... از طریق شناسایی نقاط قوت و ضعف سازمان و فرصت ها و تهدیدهای موجود در محیط آن است که از این طریق نحوه حرکت سازمان به سمت اهداف متعالی و بلندمدت اش از طریق شناسایی استراتژی های مربوطه مشخص می گردد.

 

ادامه مطلب...

 

یک برنامه کسب و کار شرح مکتوبی از آینده کسب و کار شما است و درواقع سندی است  که نشان می دهد یک کسب و کار ( معمولا نوپا)، چگونه می خواهد به اهداف خود دست یابد. یک برنامه کسب و کار باید مبتنی بر جزئیاتی از نقطه نظرات بازاریابی،مالی و عملیاتی باشد.

 

ادامه مطلب...

 

بنیان هر سازمانی، مدل کسب و کار آن است. مدل کسب و کار ، توصیفی ساختاری از نحوه خلق،ارائه و کسب ارزش است.به بیان ساده تر مدل کسب و کار، برنامه یک کسب و کار است برای اینکه چگونه درآمدزایی کرده و به دنبال آن تولید سود کند.

 

ادامه مطلب...

 

بازاریابان نیاز است که به مشتریانشان بوسیله اعطای یک نام یا سایر شاخصه های برند (لوگو، نام، جایگاه و ...) به محصولاتشان آموزش دهند که این محصول چیست تا بدینوسیله به آن هویت بخشند. 

 

ادامه مطلب...

 

بازاریابی دیجیتال تمامی فعالیت های بازاریابی را که از ابزارهای الکترونیک یا اینترنت استفاده می کند را دربر می گیرد. کسب و کارها می توانند کانال های دیجیتالی گوناگون نظیر موتورهای جست و جو ،رسانه های اجتماعی ،ایمیل و وبسایت هایشان را به کارگیرند تا با مشتریان کنونی یا آتی اشان ارتباط برقرار کنند. 

 

ادامه مطلب...

 

برنامه بازاریابی می تواند بخشی از برنامه کسب و کار شما را تشکیل دهد. این برنامه به شما کمک خواهد کرد که تمامی ایده ها و تلاش های بازاریابی را که می تواند به صورت اثر بخش کسب و کار شما را صاحب بازار نموده هماهنگ کرده و سازماندهی نماید.

 

ادامه مطلب...

 

هدف از کارکردن با یک مشاور شخصی به حداکثر رساندن توانایی و پتانسیل شما است. یک مشاور با شما همراه خواهد شد تا اهداف ویژه ، نقاط قوت و فرصت های پیرامونتان را شناسایی کنید. به محض اینکه رابطه خود را با مشاور برقرار نموده و گسترش دهید او به شناخت عمیق تر از شما دست خواهد یافت و به شما خواهد گفت که چه کارهایی انجامشان بیشترین فوائد را برای شما در برخواهد داشت.

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.