ادامه مطلب...

 

بازاریابان نیاز است که به مشتریانشان بوسیله اعطای یک نام یا سایر شاخصه های برند (لوگو، نام، جایگاه و ...) به محصولاتشان آموزش دهند که این محصول چیست تا بدینوسیله به آن هویت بخشند.  

 

ادامه مطلب...

 

بازاریابی دیجیتال تمامی فعالیت های بازاریابی را که از ابزارهای الکترونیک یا اینترنت استفاده می کند را دربر می گیرد. کسب و کارها می توانند کانال های دیجیتالی گوناگون نظیر موتورهای جست و جو ،رسانه های اجتماعی ،ایمیل و وبسایت هایشان را به کارگیرند تا با مشتریان کنونی یا آتی اشان ارتباط برقرار کنند. 

 

ادامه مطلب...

 

برنامه بازاریابی می تواند بخشی از برنامه کسب و کار شما را تشکیل دهد. این برنامه به شما کمک خواهد کرد که تمامی ایده ها و تلاش های بازاریابی را که می تواند به صورت اثر بخش کسب و کار شما را صاحب بازار نموده هماهنگ کرده و سازماندهی نماید.

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.