brand.jpg

بازاریابان نیاز است که به مشتریانشان بوسیله اعطای یک نام یا سایر شاخصه های برند (لوگو، نام، جایگاه و ...) به محصولاتشان آموزش دهند که این محصول چیست تا بدینوسیله به آن هویت بخشند.  

در واقع برندسازی ساختار ذهنی ای ایجاد می کند که به مشتریان کمک می کند که دانش خود را درباره محصولات و خدمات سازماندهی می کنند و این در راستایی است که تصمیم گیری را برای آنان شفاف می سازد و  در طی این فرایند (برندسازی) به بنگاه ارزش رسانی می شود.در حقیقت برندسازی هرجایی که یک مصرف کننده حق انتخاب دارد می تواند به کار رود.

برای اینکه استراژی های برندسازی موفقیت آمیز باشند و ارزش برند ساخته شود مصرف کنندگان باید قانع شوند که تفاوت هایی معنادار میان برندها در دسته بندی محصول یا خدمات وجود دارد. تفاوت های برند اغلب بستگی به شاخص ها و فوائد خود محصولات برندها است همانند نوآوری دائم در محصولات،اما در این میان امکان دارد برندها از طریق ابزارهایی که مرتبط به محصول نیز نباشند همانند فهم مشوقات و مطلوبات مصرف کننده و ساخت تصاویر مرتبط و جذاب برای محصولات ایجاد مزیت رقابتی کنند.

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.