ادامه مطلب...

در هر شکلی از فعالیت، برندینگ (Branding) از مهم ترین جنبه های کسب و کار شماست. داشتن یک استراتژی اثر بخش در برندینگ در رقابتی ترین بازارها هم می تواند حاشیه ای امن برای شما ایجاد کند. اما ” برندینگ ” چه معنا و مفهومی دارد؟ برندینگ چگونه می تواند  کسب و کارهای کوچکی مانند استارتاپ ها را تحت تاثیر قرار بدهد.

ادامه مطلب...

هدف از مدیریت برند و محصول ، افزایش ارزش محصولات برای مشتریان و در نتیجه کسب حق امتیاز برای آن محصول است. بازاریابان، به آرم تجاری بعنوان وعده ای می نگرند که درباره ی کیفیت مورد انتظار مشتریان از محصولات به آنها داده شده است.

ادامه مطلب...

برندسازی چیست؟ اگر تعریف «برند» را در گوگل جست‌وجو کنید، فقط در صفحه‌ی اول نتایج سی یا چهل تعریف متفاوت پیدا می‌کنید. کج‌ فهمی‌های مربوط به تعریف برند آن‌قدر زیاد هستند که شاید بهتر باشد توضیح بدهیم که برند چه چیزهایی نیست: برند لوگو نیست. برند اسم نیست. برند نشان تجاری، نماد یا آهنگ تبلیغاتی نیست. بله، این موارد روی برند تأثیر می‌گذارند، ولی برند شامل همه‌ی این موارد و حتی بیشتر از اینهاست.

ادامه مطلب...

برندها کاربردهای متنوعی برای کسب‌وکارها، محصولات و افراد در چشم‌اندازِ پویای بازاریابی امروز دارند؛ جایی که در آن اطلاع‌رسانی و انتشار پیام، دیگر به نهادهای رسانه‌ای محدود نمی‌شود. هر مصرف‌کننده‌ای از طریق استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌تواند ناشر برند محبوب خودش باشد و آن را ترویج دهد.

ادامه مطلب...

برندینگ یا همان برندسازی یکی از مهم‌ترین ابعاد هر کسب‌ و کاری، کوچک یا بزرگ است. در بازار رقابتی امروز، استراتژی برند قوی و مؤثر، مزیت عمده‌ای به شمار می‌رود. اما برندسازی واقعا چه معنایی دارد و چگونه بر کسب‌ و کار شما اثر می‌گذارد؟

ادامه مطلب... 

بیزینس پلن یا طرح کسب و کار یک نوشته رسمی است که اهداف کسب و کار را تعیین، دلایل امکان تحقق اهداف را ذکر و برنامه هایی که برای رسیدن به این اهداف دنبال می شوند را ارائه می کند. بیزینس پلن در واقع طرح مالی و عملیاتی یک کسب و کار را در اختیار شما می گذارد .

ادامه مطلب...

استراتژی برندسازی بنگاه که معماری برند نیز نامیده می شود در باره چگونگی ساخت برند برای محصولات جدید، که از اهمیت فوق العاده ای نیز برخوردار است، تصمیم گیری  می نماید.

ادامه مطلب...

مقایسه هنگام خرید تنها منتهی به مقایسه قیمت ها نمی شود بسیاری از شركت ها به منظور فروش محصولاتشان درگیر مسائلی از جمله كیفیت محصولشان و اعتبار نام شركتشان نیز می شوند. در این هنگام است كه مشتریان به هنگام خرید كالا و متناسب با ضروری بودن و ارزش خرید سوالات گوناگونی برایشان ایجاد می شود برای مثال ایا این محصول از اعتبار لازم برخوردار است یا ایا این محصول می تواند نیاز من را براورده كند و ...

ادامه مطلب... 

هنگامی‌که صحبت از برند و برندسازی می‌شود خیلی از مردم جامعه به یاد مارک و لوگوی تجاری می‌افتند در صورتی‌ که مفهوم برند چیزی فراتر از طراحی لوگو است و نام تجاری به‌ خودی‌ خود هیچ معنا و مفهومی ندارد مگر اینکه برای آن نام تجاری، جایگاه ویژه‌ای را در ذهن ایجاد کنید.

ادامه مطلب... 

برندسازی یکی از اصول مهم حرفه‌ای در دوره حیات یک سازمان به حساب می‌آید و کسی نمی­تواند اهمیت برندینگ را انکار کند. امروزه برندسازی یا برندینگ (Branding) در شرکت‌های موفق، مانند گذشته یک عمل  تشریفاتی نیست؛ بلکه توانایی به وجود آوردن برند و هدایت آن، یک ویژگی ضروری هر مدیری محسوب می­‌شود.

ادامه مطلب...

برندسازی موضوعی ست که امروزه آوازه ی آن در همه ی حیطه های  کسب و کارهای پر رونق  پر شده است. اغلب افراد جامعه به دنبال برند های معتبر و مشهور هستند. در ادامه به برخی از تکنیک ها و مراحل برندسازی می پردازیم.

ادامه مطلب...

چگونه یک بیزینس پلن بنویسیم!؟

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم، بیزینس پلن، برنامه ریزی کسب و کار از مرحله ابتدا تا رسیدن به محصول است. با استفاده از بیزینس پلن به اطلاعات مفیدی درمورد مراحل و اهداف کسب و کار خود دست می بایم. همچنین از میزان زمان و هزینه مورد نیاز آن آگاهی پیدا می کنیم. بیزینس پلن به ما یک شمای کلی از کسب و کارمان می دهد. در این مقاله مراحل نوشتن یک بیزینس پلن را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.