ادامه مطلب...

شناسایی ارزشهای متمایز و مزیتهای رقابتی قابل حصول

بازاریابان برای برقراری رابطه ای سودمند با مشتریان، باید نیازهای آنها را بهتر از رقبا درك كرده و ارزش بیشتری نیز به آنها ارائه كنند. وقتی شركت بتواند خود را متمایز كرده و موقعیتش را به عنوان شركتی كه ارزش بالاتری ارائه می كند، تثبیت نماید، مزیت رقابتی بدست آورده است.

ادامه مطلب...

بازاریابی چیست؟

بسیاری از مردم بازاریابی را معادل تبلیغات و فروش تصور می کنند اما آن چیزی که باید بیش از هر چیز دیگر برخلاف تصورات رایج در بازاریابی امروزی مدنظر قرار گیرد این است که بازاریابی ارضای نیازهای مشتریان است، در نتیجه بازاریابی بیش از هر حوزه وظیفه ای کسب و کار دیگر با مشتریان در تعامل است(کاتلر).

ادامه مطلب...

بازاریابی جذب مشتری جدید هرگونه فعالیت بازاریابی است که با هدف مشخص جذب مشتریان جدید انجام شود. در این زمینه مشتریان جدید مصرف کنندگانی هستند که هرگز از سازمانی خرید نکرده اند یا دیگر فعالانه در حال انجام این کار نیستند. در این بخش از مقالات کسب و کار با ما همراه باشید تا با بهترین استراتژی های بازاریابی جذب مشتری جدید آشنا شوید.

ادامه مطلب...

آموزش فروش موفق به کارمندان از لحظه ای که آنان را استخدام می‌کنید واجب و ضروری است. وقتی کارمندان فروش جدیدی استخدام می‌کنید، به آخرین چیزی که فکر می‌کنید این است که بخواهید آن‌ها را بعد از چند هفته یا چند ماه اخراج کنید. این مسئله به کل شرکت ضرر می‌زند. نه تنها شرکت مقدار زیادی زمان و پول برای این افراد سرمایه‌گذاری می‌کند، بلکه مشتریان و سایر کارمندان نیز با مشاهده‌ی اخراج افراد جدید از لحاظ روانی دچار آسیب می‌شوند.

ادامه مطلب...

کسب و کار دارای اشکال و اندازه‌های گوناگونی است؛ در این مقاله انواع کسب و کارها و دست‌کم ۵ نوع مختلف کسب و کار را معرفی می‌کنیم که می‌توانید برای خود راه بیندازید.

انواع کسب و کارها: ۵ نوع مختلف کسب و کار را بشناسید.

ادامه مطلب...

فروشندگی می‌تواند یکی از لذت‌ بخش‌ ترین کارها برای شما به عنوان مالک یک کسب‌ و کار باشد و شاهد موفقیت فروش کسب و کار خود باشید. برای موفقیت در فروش می‌توانید مهارت‌هایی را بیاموزید که به تغییر تفکر مردم از فرآیند فروش کمک کند.

ادامه مطلب...

در هر فعالیتی ممکن است عواملی تهدیدی وجود داشته باشد که گاها می تواند ضرر بزرگی را برای آن کسب و کار داشته باشد. به همین جهت همیشه باید اقدامات پیش گیرانه ای را جهت مقابله با آنها انجام دهید تا در صورت مواجه بتوانید در برابر آنها پیروز شوید. دراین مقاله 3 عامل کلیدی برای محافظت کسب و کار را اشاره خواهیم کرد که در صورت اجرای آنها می توانید کسب و کار موفق خود را حفط نمایید.

ادامه مطلب...

در هر کسب و کاری بازاریابی برای رونق کار حرف اول را می زند. در این جا 24 توصیه بازاریابی برای کسب و کار شما ارائه می‌شود که می توانید با دنبال کردن آنها به نتایج خوبی برسید.

۱. هدف تبلیغات‌تان باید قلب آدم‌ها باشد- نه مغزشان ۲. مواظب خطاهای احمقانه باشید، مثلا، فرصت پس‌انداز کردن را از دست ندهید.

ادامه مطلب...

توسعه کسب و کار شامل کلیه برنامه ریزی ها، استراتژی ها، فرآیندها و اقداماتی می باشد که در راستای ایجاد و پیاده سازی فرصت های رشد یک سازمان لازم می باشند. هدف از توسعه کسب و کار خلق ارزش بلند مدت و پایدار برای یک کسب و کار و مشتریان آن می باشد.

ادامه مطلب...

بسیاری از ما دنبال یک شبه پولدارشدن هستیم و برای آن نقشه می کشیم؛ ولی چیزی عایدمان نمی شود. برخی هم به امید یافتن شغلی مناسب سال ها از این شاخه به آن شاخه می پرند و باز هم هیچ چیز عایدمان نمی شود. از دیگر معضلات بسیار شایع در کشور ما، مشاغل بی ارتباط با تحصیلات است. در مجموع این عوامل افراد جامعه را از داشتن کسب و کار موفق باز می دارد.

ادامه مطلب...

1. گوش دادن به سخنان مشتریان 

• کانال های داخلی شرکت

ساخت پرسشنامه یا کسب اطلاعات از تیم فروش و پشتیبانی مشتریان (واحدهای نزدیک به مشتریان) که ممکن است با ارتقا یا راهنمایی برای استراتژی های بازاریابی در آینده باشد.

ادامه مطلب... 

کسب و کار اینترنتی به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می‌شود. یک سایت اینترنتی، تنها برای فروش محصول یا خدمات به کار نمی رود، بلکه میتواند نقش‌ها و کارکردهای مختلفی داشته باشد. اگر محصول خاص و منحصر به فردی دارید که در دیگر نقاط دنیا وجود ندارد، می توانید با معرفی آن محصول در سایت خود، دیگران را از وجود آن مطلع کنید و از این طریق به اهداف خود دست یابید.

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.