ادامه مطلب...

استراتژی برندسازی بنگاه که معماری برند نیز نامیده می شود در باره چگونگی ساخت برند برای محصولات جدید، که از اهمیت فوق العاده ای نیز برخوردار است، تصمیم گیری  می نماید.

ادامه مطلب...

مقایسه هنگام خرید تنها منتهی به مقایسه قیمت ها نمی شود بسیاری از شركت ها به منظور فروش محصولاتشان درگیر مسائلی از جمله كیفیت محصولشان و اعتبار نام شركتشان نیز می شوند. در این هنگام است كه مشتریان به هنگام خرید كالا و متناسب با ضروری بودن و ارزش خرید سوالات گوناگونی برایشان ایجاد می شود برای مثال ایا این محصول از اعتبار لازم برخوردار است یا ایا این محصول می تواند نیاز من را براورده كند و ...

ادامه مطلب... 

هنگامی‌که صحبت از برند و برندسازی می‌شود خیلی از مردم جامعه به یاد مارک و لوگوی تجاری می‌افتند در صورتی‌ که مفهوم برند چیزی فراتر از طراحی لوگو است و نام تجاری به‌ خودی‌ خود هیچ معنا و مفهومی ندارد مگر اینکه برای آن نام تجاری، جایگاه ویژه‌ای را در ذهن ایجاد کنید.

ادامه مطلب... 

برندسازی یکی از اصول مهم حرفه‌ای در دوره حیات یک سازمان به حساب می‌آید و کسی نمی­تواند اهمیت برندینگ را انکار کند. امروزه برندسازی یا برندینگ (Branding) در شرکت‌های موفق، مانند گذشته یک عمل  تشریفاتی نیست؛ بلکه توانایی به وجود آوردن برند و هدایت آن، یک ویژگی ضروری هر مدیری محسوب می­‌شود.

ادامه مطلب...

برندسازی موضوعی ست که امروزه آوازه ی آن در همه ی حیطه های  کسب و کارهای پر رونق  پر شده است. اغلب افراد جامعه به دنبال برند های معتبر و مشهور هستند. در ادامه به برخی از تکنیک ها و مراحل برندسازی می پردازیم.

ادامه مطلب...

چگونه یک بیزینس پلن بنویسیم!؟

همانطور که در مقالات قبلی توضیح دادیم، بیزینس پلن، برنامه ریزی کسب و کار از مرحله ابتدا تا رسیدن به محصول است. با استفاده از بیزینس پلن به اطلاعات مفیدی درمورد مراحل و اهداف کسب و کار خود دست می بایم. همچنین از میزان زمان و هزینه مورد نیاز آن آگاهی پیدا می کنیم. بیزینس پلن به ما یک شمای کلی از کسب و کارمان می دهد. در این مقاله مراحل نوشتن یک بیزینس پلن را به صورت کامل شرح خواهیم داد.

ادامه مطلب...

برندسازی شخصی یا برندینگ برای اشخاص، که به پرسونال برندینگ (Personal Branding) شهرت دارد، فرایند مدیریت کردن مداوم شهرت، تخصص، رفتارها، پوشش و بسیاری دیگر از مشخصه‌های یک فرد است که در راستای ایجاد نام، در زمینه خاصی صورت می‌پذیرد.

ادامه مطلب...

بوم مدل کسب و کار، بصورت سیستماتیک به کسب و کار شما نگاه می کند و به همین دلیل است که ما می توانیم بر تمامی اجزای کسب و کارمان بصورت قسمت به قسمت متمرکز شویم در ادامه بوسیله سوالاتی که در در هر قسمت بیان می گردد و با استفاده از روش طوفان فکری می توان گزینه ها و عوامل مختلف را با هم مقایسه کرده و در نهایت طرح کسب و کار را تکمیل نماییم.

ادامه مطلب...

در ساده‌ترین تعریف، یک طرح کسب و کار یا بیزینس پلن یک سند است که اصول اولیه در مورد کسب و کار، محصولات، و خدمات شما را مشخص می‌کند، بازاری را که هدف قرار داده‌اید، اهدافی که برای کسب و کار دارید، و چگونگی دستیابی به آن اهداف را بیان می‌کند.

ادامه مطلب...

برندسازی و برندینگ کلماتی هستند که در وب‌سایت‌ها و خبرهای مربوط به حوضه بازاریابی زیاد با آنها سر و کار داریم. در حاشیه تعریف برند ، اصطلاحات دیگری نیز از آن به‌وجود آمده‌اند که ما را برای رسیدن به درک کامل از این موضوع، راهنمایی می‌کنند. برند و یا مارک که در انگلیسی Brand نگارش می‌شود، نشانی است تجاری که بار حقوقی داشته به کارهای یک سازمان و یا شرکت، هویت می‌‌بخشد و از آن می‌تواند در کمپین‌های تبلیغاتی خود استفاده کند.

ادامه مطلب...

تصاویر، لوگوها، عکس‌ها و طراحی‌هایی که شما برای رونق دادن کسب‌ و‌ کارتان استفاده می‌کنید برند بصری شما را می‌سازد. ممکن است متوجه آن نباشید، اما برند بصری شما داستان کسب‌ و کار شما را می‌گوید که شامل ارزش‌های شرکت شما، شخصیت و اهداف است و می‌تواند بهترین ابزار برای ارتباط با مشتریان باشد.

ادامه مطلب...

به دست آوردن مشتری جدید از نگه‌داشتن آن هزینه زیادی می‌خواهد. آمار دقیق بسیار متفاوت است، مطالعات مختلف نشان می‌دهد که جذب یک خریدار از نگه‌داشتن خریدار ۲ الی ۲۵ بار هزینه بیشتری می‌خواهد. مطالعه مدرسه کسب‌ و کار هاروارد نشان می‌دهد که بهبود بقای مشتری تا ۵% سود شرکت را بین ۲۵ و ۹۵ درصد افزایش می‌دهد.

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.