مراحل برندسازی

برندسازی موضوعی ست که امروزه آوازه ی آن در همه ی حیطه های  کسب و کارهای پر رونق  پر شده است. اغلب افراد جامعه به دنبال برند های معتبر و مشهور هستند. در ادامه به برخی از تکنیک ها و مراحل برندسازی می پردازیم.

 

شبکه های اجتماعی:

همان طور که می دانید شبکه های اجتماعی این روز ها جزیی از زندگی ما شده است، بنابراین در بحث برندینگ می تواند بسیار موثر باشد. به عنوان مثال صفحه ای که مربوط به طراحی سایت می باشد و 1 میلیون بازدید دارد، می تواند به راحتی نام یک برند را در ذهن ها جا بیاندازد و هر اندازه صفحه دارای مطالب غنی و به روز باشد در قوی تر شدن برندینگ بیشتر کمک می کند. لازم به ذکر است برخی از شبکه های اجتماعی ورودی بیشتری نسبت به موتورهای جستجو دارند. بنابراین استفاده از شبکه های اجتماعی را در بحث برندسازی جدی بگیرید.

 

حضور همیشگی:

سعی کنید مراحل برندسازی را آهسته و پیوسته انجام دهید و همواره در کنار مشتری و مخاطبان خود حضور داشته باشید، حتی هنگامی که برند شما در اوج محبوبیت است  مشتریان خود را تنها نگذارید.

 

منحصر به فرد بودن:

همواره چگونگی انجام یک کار مهم نیست بلکه آن نتیجه ای که حاصل می شود اهمیت دارد. نکته ای که در این جا حائز اهمیت است منحصر بودن برند می باشد. گاهی طراحی یک لوگو می تواند به حدی زیبا و تاثیر گذار باشد که پاسخگوی نیاز شما شود.

بعضی از افراد در برندسازی یا برندینگ از کلمات سخت و روش های سرسام آور استفاده می کنند و نمی دانند در این موضوع موفقیت در سادگی می باشد. از این رو همیشه در نظر داشته باشید، افرادی که تقلید می کنند و از دیگران الگو می گیرند زیاد هستند، شما سعی کنید خاص باشید.

 

عمل به تعهدات:

در اصل تنها چیزی که نام یک برند را حفظ می کند عمل به تعهدات و ضمانت هایی می باشد که به مشتریان داده شده است. مشتریان شما به تعهدات شما اعتماد می کنند بنابراین سعی کنید اعتماد آن ها را از خود از دست ندهید.

 

تبلیغات خلاق:

یکی از موثرترین روش های برندسازی تبلیغات می باشد اما مهم آن است که این تبلیغات چطور و چگونه انجام می شود. از تبلیغات باید در قسمت های مرتبط و پر بازدید استفاده شود. تبلیغات روش های زیاد و متنوعی دارد که باید با در نظر گرفتن حیطه ی فعالیت خود بهترین آن را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای یک شرکت ممکن است بهترین تبلیغ ارائه یک خدمت رایگان باشد.

 

حل مشکلات:

همواره سعی کنید برای مخاطبان و مشتریان خود به جای ارائه محصولات جدید، راه حل مشکلات باشید. در حقیقت باید محصولات و خدماتی را عرضه کنید که در گرو حل مشکلات مشتریان باشد.

 

فرآیند سئو در برند سازی

زمانی که شما به دنبال مطلبی هستید سایت های شناخته شده تر را بیشتر قبول می کنید و وارد آن ها می شوید. در بحث برندسازی فرآیند سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو و تکرار برند در صفحات اول گوگل و دیگر موتورهای جستجو می باشد که موجب افزایش اعتبار برند شما می شود.

در سئو عوامل زیادی بر برندسازی یا برندینگ تاثیر دارد که از جمله مهم ترین آن ها گرفتن بک لینک های پر بازدید، فعالیت در شبکه های اجتماعی برای لینک سازی و … می باشد. اگر خیلی ساده تر بخواهیم بیان کنیم باید اینگونه گفت، سئو و برندینگ رابطه ی دو طرفه دارند، زیرا زمانی که وب سایت شما از طریق تبلیغات و روش های برندسازی در ذهن افراد نقش می بندد و از آن طریق تعداد بازدید کنندگان افزایش می یابد در حقیقت فرآیند سئو نیز بهبود یافته است. در این میان استفاده از مشاوره برند سازی نیز می تواند به شما بسیار کمک کند.

 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.