branding-brand.jpg

برند یک واژه است ولى«برندینگ» یک فعالیت مدیریتى مستمر و طولانى است که باید آنرا به طور هدفمند دنبال کرد تا بتوان در ایجاد یک هویت و برند، توسعه و حفظ آن به موفقیت رسید. در ایجاد برندینگ می توان گفت که کار آسانی نیست ، نیاز به زمان دارد ، در این استراتژی های کاربردی ذکر شده است که می توانید از آن ها در برند سازی خود استفاده نمائید.

 

۱) ثبات در تبلیغات

فکر کنید ببینید که شرکت شما چه کاری را می تواند انجام دهد که شرکت های رقیب این کار را نمی توانند انجام دهند ، این کار می تواند فروش ویژه محصولات ، ایجاد فروشگاه اینترنتی و یا دیگر موارد باشد.

 

۲) ارائه خدمات به مشتری

سعی کنید همیشه محصولات خود را پشتیبانی نمائید ،  و پاسخ مشتری های خود را بدهید ، این کار باعث جلب اعتماد آنها می شود سعی نکنید که که فقط هدف شما فروش باشد ، و این را هم بدانید در صورت ارائه خدماتی نه چندان جالب  به غیر از این مشتری مورد نظر ، بد بودن عنوان تجاری شما یا برند شما به صورت دهان به دهان سراسر کشور را خواهد گرفت و این نیز می تواند برعکس نیز باشد ، در صورتی که شما خدمات خوبی را ارائه دهید مشتریان  می توانند تبلیغات خوبی برای شما باشند.

 

۳) روابط عمومی

به تعهدهای خود پایبند باشید ، سعی کنید هیچ وقت مشتریان خود را نا امید نکنید و همواره کاری کنید که آن ها پس از کار با شرکت شما ، همیشه لبخند بر لب داشته باشند ، در ضمن اگر شرکت شما نیز از بانک یا مراکز دیگری وام گرفته است حتما قسط های خود را سر وقت پرداخت کنید ، شرکت خود را با انجام کارهای اجتماعی مشغول کنید این کار ممکن است از مطبوعات نامی از شما برده شود.

 

۴) تمایل استفاده از اینترنت داشته باشید.

امروزه یک شرکت تجاری بدون یک وب سایت اینترنتی را اصطلاحا شرکتی بدون صلاح می نامند ، سعی کنید همواره از سایت اینترنتی استفاده کنید و با مشتریان خود تعامل داشته باشید ، حتی اگر شما روابط حضوری را بیشتر ترجیح می دهید سعی کنید حتما یک وب سایت اینترنتی داشته باشید.

 

در ایجاد برندینگ برای تجارت خود باید هوشیار باشید ، تعامل خوب می تواند موفقیتی بزرگ را برای برند شما فراهم آورد ولی تعامل بد نیز ، برند شما را خراب خواهد کرد.

 

مطالب مرتبط:

راه حل های خلاقانه (Creative S

ارتقای مهارت های مدیریتی (Impr

برندسازی (Branding)

توصیه های مشاوره کسب و کار برا

مزیت های استخدام یک مشاور کسب

ویژگی های یک مشاور در کسب و کا

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.