brand-is.jpg

برندینگ یا برندسازی چیست؟

برندینگ روشی است که افزایش اعتبار و شهرت یک نام تجاری در بازار رقابت را سبب می شود.

 

برای داشتن یک نام تجاری چه کاری باید انجام داد؟

شاید اولین اقداماتی که برای داشتن یک نام تجاری انجام دهید، این موارد باشد:

طراحی لوگو، ایجاد رنگ سازمانی و طراحی وب سایت، حضور قوی در فضای اینترنت.

البته باید بدانید که عوامل فوق از استراتژی های بازاریابی محسوب می شود.

 

اما به راستی تفاوت بازاریابی و برندسازی چیست؟

بازاریابی مجموعه ای از روش ها و فرآیندهاست که سبب ترویج و تبلیغ کسب و کار می‌گردد.

اما برندسازی یا برندینگ، فرهنگی است که بر تمامی فرآیندهای تجارت حکمرانی می‌کند.

داشتن برند تجاری و بکارگیری دانش برندینگ، سبب ایجاد وجه تمایز و برتری بین رقبا خواهد شد.

در نتیجه با  بکارگیری مجموعه عواملی که سبب برندسازی می‌گردد، فروش و درآمد مضاعف نصیب سازمان خواهد شد.

 

 

 

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.