df844.jpg 

برندینگ Branding و بازاریابی Marketing دو مفهوم مهم در تجارت هستند و لازم است بدانید که ارتباط این دو باهم و چگونه در یک چارچوب مناسب می‌توانند باعث موفقیت کسب‌ و کارتان شود؟

بازاریابی رأس یک تجارت است و در همه‌ی مراحل از ایده تا اجرا و از فروش تا رسیدن محصول یا خدمات به دست مشتری، نقش حیاتی دارد. مسئولیت‌هایی که در مارکتینگ به عهده شماست شامل موارد زیر است:

برند‌سازی (لوگو، طرح، رنگ و …)

• موقعیت شناسی

• تبلیغات

• روابط عمومی

• مدیریت محتوا

• مدیریت فروش

• توزیع

• اجرا

• خدمات مشتری

• قرارداد بین مشتری و شرکت

 

برندینگ در بازاریابی چیست؟

برطبق تعریف، برند‌سازی ارزش مشخصی نسبت به محصول یا خدمتی است که باید به طور کامل در قبال مخاطب آن را به انجام برسانید. برندینگ این قابلیت را فراهم می‌کند که تیم مدیریت، پرسنل فروش، شرکای بازاریابی، رسانه‌های هدف و مخاطبانتان نام تجاری شما را بشناسند و پیشنهاداتی که ارائه می‌دهید را در اولویت نسبت به دیگران قرار دهند. مارکتینگی که برند شما انجام می‌دهد می‌تواند برای مخاطبان الهام‌بخش بوده تا با شما ارتباط بیشتری برقرار کنند و همینطور شرکای تجاری خوبی برایتان پیدا کند. در حقیقت هدف از برند و بازاریابی پیرامون آن، ایجاد یک تعامل مناسب و بلند‌مدت بین برند شما با مخاطبان و شرکای تجاری‌تان است. برندینگ و مارکتینگ مناسب منجر به رسیدن به هدف اصلی مجموعه می شود: فروش خوب. یعنی ایجاد تمایل در مخاطب برای خرید از شما و بازگشت وی برای خریدهای دوباره و چندباره.

برندسازی مناسب در موفقیت مارکتینگ بسیار مهم است.

بدون داشتن محتوایی عمیق، نمی‌توانید این واقعیت را در ذهن دیگر صاحبان کسب‌وکار ایجاد کنید که می‌توانند با برند شما تعامل داشته و کار کنند. بدون داشتن فیلم‌هایی تاثیرگذار، نمی‌توانید زیبایی محصولات یا خدماتتان را برای مخاطب روشن کنید و آن‌ها را برای استفاده از نام تجاریتان علاقمند سازید. محتوا نقطه مهم مشترک بین هدف برند شما و نیاز مشتریانتان است.

محتوای مناسب و مفید (مانند فیلم، مقالات، نوشته های مطبوعاتی، مقالات وبلاگی و…) به نوعی مخاطبان شما را تبدیل به فروشندگان مجازی و مورد اعتمادی می‌کنند که ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته در اختیار برند شما هستند و برای آن فعالیت می کنند؛ چرا که اگر محتوا مناسب باشد آن را در اختیار دیگران می‌گذارند، برای دوستان و اعضای خانواده‌شان می‌فرستند و آن را برای مخاطبان شبکه‌های اجتماعی‌شان به اشتراک می گذارند.

 

مطالب مرتبط:

برنامه بازاریابی (Marketing Pl

بازاریابی دیجیتال (Digital Mar

بازاریابی کسب و کارهای کوچک

راهنمای نوشتن برنامه بازاریابی

بازاریابی چریکی یا پارتیزانی

شرح وظائف واحد بازاریابی و فرو

 

آیا نیاز به مشاوره در زمینه کسب و کار خود دارید؟

همین حالا درخواست خود را ثبت کنید!

 

ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.           .We know the solution, Otherwise We will find it

ارتباط با ما

درباره ما

علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.