مخاطبین اصلی این بسته افرادی هستند که صاحب کسب و کار نبوده و تنها به دنبال افزایش سطح اگاهی خود و مشورت با یک خبره برای تصمیم گیری های آتی خود به منظور راه اندازی یک کسب و کار یا اقدام به سرمایه گذاری هستند.
مخاطبین اصلی این بسته کسب و کارهایی (عموما کوچک) هستند که هم اکنون به فعالیت می پردازند اما به دلایل گوناگون نیاز به ارتقای سطح عملکرد و یا تغییرات در سیستم خود را احساس می کنند.
این بسته مختص به شرکت های بزرگ و سازمان هایی است که خود دارای بخش های وظیفه ای مجزا و برنامه های مدون سازمانی هستند، اما بنا بر دلایلی باز به حضور یک تیم مشاوره با تجربه را کنار خود حس کرده اند.
ما راه حل را می دانیم ، در غیر اینصورت آنرا می یابیم.
We know the solution, Otherwise We will find it
شما زمانی که می خواهید اقدام به ایجاد یک کسب و کار جدید کنید، از تولید فلان محصول و یا ارئه خدمات تا نمونه های استارتاپی، نیازمند یک برنامه ریزی هستید. این برنامه ریزی چیست؟ این برنامه ریزی یا طرح کسبو کار آنقدر مهم و ضروری...
طرح کسب و کار (Business Plan) چیست؟ طرح کسب و کار یا بیزینس پلن یک سند است؛ که شامل همه اطلاعات مربوط به کسب و کار شما و نحوه رسیدن شما به اهدافتان میشود. در واقع بیزینس پلن مانند یک نقشه و راهنمای راه عمل میکند...
چگونه برای استارت اپ خود بیزینس پلن تهیه کنیم؟ به طور کلی یک بیزینس پلن معمولی از المانهای زیر تشکیل شده است :
علیرغم وجود فرصت های گوناگون برای ادامه این مسیر در خارج ازکشور، دغدغه اداره کسب و کارها به شیوه کاملا سنتی در کشور عزیزمان من را بر آن داشت که قدم به عرصه مشاوره کسب و کار گذاشته تا بتوانم به نوبه خود گام هایی را هر چند کوچک در نزدیک تر کردن شیوه مدیریت کسب و کارهای کشورمان به سمت استانداردهای روز دنیا بردارم.